Whatsapp


Etichette

HISTORI PSIKOLOGJI LETERSI SHQIPE SHKENCA POLITIKE BIOLOGJI QYTETARI SOCIOLOGJI DREJTESI ESE ARGUMENTUESE JURIDIK PEDAGOGJI GJEOGRAFI EDUKATE SHOQERORE DIDAKTIKE BAZAT E FINANCES SHKRIM AKADEMIK FINANC BANK LETERSI BOTRORE GJUHE SHQIPE MATEMATIKE HISTORI SHQIPRIE SHKENCA JURIDIKE ANALIZE VEPRASH EDUKIM FIZIKE PSIKOLOGJI EDUKIMI ESE UNIVERSITETI POEZI MENAXHIM FINANCIAR MJEKESI KIMI PARAPSIKOLOGJIA EKONOMI INFORMATIKA ESE LETRARE MENAXHIM BIZNESI NJOHURI PER MEDIANIAN TRASHGIMI KULTURORE Anatomi ESE FILOZOFIKE GAZETARI INFERMJERI MENAXHIM TURIZEM SHKENC TOKE E DREJTA NDERKOMBETARE PUBLIKE HISTORI BOTRORE POLITIKAT E SIGURIS KOMBETARE E DREJTA E PRONES Histori e Mendimit Politik ALL POST AUDITIM BANKAR BAZAT E DEMOKRACISE DHE TE DREJTAT E NJERIUT ESE SHKENCORE FILOZOFI HISTORI ARTI HISTORI E EKONOMIS SHQIPTARE LETERSI MENAXHIM NDERTIMI MIKROEKONOMI POEMA PSIKOLOGJI REHABILITIMI BJOLOGJI EDREJTA E MJEDISIT FJALE TE URTA LEKSIONE AUDITIM MARDHENIA ME PUBLIKUN MASTER SHKENCOR Marrëdhënie Ndërkombëtare PSIKOLOGJI KESHILLIMI PSIKOLOGJI SHKOLLE SINTAKS TEORI E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE ANGLISHT EDUKIM MUZIKORE ESE ANGLISHT ESE INFORMUESE GJUHE INFERMIERI KERKIM SHKENCOR METODAT E EDUKIMIT EMPIRIK METODIKE ARITMETIKE PSIKOLOGJI ZHVILLIMI TEKNOLOGJI INFORMACIONI TRASHGIMI KULTURORE EUROPIANE APLIKIM KOMPJUTERIK BUJQESI ESE HISTORIKE ETIKA E TE USHQYERIT GUIDE TURISTIKE HIGJENE HYRJE NE PSIKOLOGJI INFORMATIK ISMAIL KADARE LETERSI PER FEMIJE MENAXHIM KLASE MESIMDHENIE ORGANET E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE PSIKOTERAPI SOCIOLOGJI EDUKIMI pyetjet e Licences ANALIZE sHARL BODLER Dituri natyre E DREJTA KUSHTETUESA EDUKIM FIZIK EDUKIM PER KARRIER KSHILLA SHTATZANIE LIBRA LEXO-SHKARIKO LOGJIKE MATURA SHTETERORE MBROJTJE DOKTORRATURE MIGJENI MUZIKE POLITIK ARSIMORE POLITIKA NE BE PSIKOLOGJI E ZBATUAR NE MESIMDHENIE RECENSION TEME DIPLOME hist

Detyr kursi Dallimet midis Epit te Gilgameshit dhe Iliades Analiz



http://eseshkolle.blogspot.com/ 
Dallimet midis Epit te Gilgameshit dhe Iliades
Të dyja poemat trajtojnë tematikën e luftës , trimërin , mposhtja e të keqes dhe vdekja. Kemi hyjnitë të cilat bëjnë pjesë në cdo hallkë të jetës së njerzëve p.sh. Zeusi si perëndia me e fuqishme në malin e Olimbit ,Anujin si hy i qellit, Athinaja perëndesha e ëluftës etj. ,cdo perëndi ndërhynë në jetën e njerzëve sidomos në luftrat që mund të kenë perëndit i japin forcë të preferuarve të tyre këtë e shohim kur Athinaja i jep forcë Akilit kur kthehet në luftë , Shamashi i jep force Gilgameshit dhe Enkiduit për të mposhtur Humbabën. Karakteristik e përbashkët është edhe flijimet që bej tek perëndit për ti ndihmuar  dhe për shenjë lutje, nderimi p.sh Kristi bënë flijimin për të marrë vajzën e tij që ja ka rëmbyer Agamemnoni . Shohim që perëndit jetojn në majë të malit tek Iliada jetojn në majën e Olimbit ndërsa tek Gilgameshi jetojn në majë e malit tek Gilgameshit. Pjesa tjetër e perbashët tek të dyja poematb është miti i endrrës , e cila ndikon në të menduarit dhe në parandjenjat e personazheve p.sh Agamnemoni sheh në endërrë se do të fitoj luftën , Enkidyi sheh në endërrë se do të mund Humbabën. Ndër karakteristikat stilistike ajo që bije në sy është përsëritja .
 Kemi ngjashmëri midis personazhëve  ato janë midis Akilit dhe Gilgameshit, të dy personazhet janë gjysëm hyni dhe kanë për nënë hynesh (Tetidën dhe Rishtatën), e mbështesin forcën e tyre me ndihmën e hynive. Kanë një vella jashtë gjaku ( Patroklin dhe Enkiduin), të dy personazhet kryesor ndryshojn qendrim për shkak të tyre, Akili vendos të kthehet në luftë, Gilgameshi behet trim hero jo mizor sic ishte në fillim të poemës. Vuajn humbjen e shokut të tyre (Gigameshi shtatë ditë zi, Akili tërheq kufomen e Hektorit rreth varit të shokut). Të du janë herojne luftojnë për të arritur një objektiv të tyrrin të mbeten herojn. Pavarsisht e kanë një pjesë hynore, e dinë që një ditë do të vdesin. Karakterizohen nga hakmarja e zemërgjërsia , Gilgameshi hakmeret me Humbabën , Akili hakmeret me Hektorin për shokun. Zemërsia shihet tek dhuratat që bën në fund . Vdekja e tyre : Gilgameshi i nënshtrohet vdekjes dhe pranon fatin e tij , Akili ka zgjedhur vetë një fat të tillë që të jetë hero megithse jetën do ta kishte të shkurtër , ai ka pranuar fatin e tij dhe konsideron vdekjen si castin e fundit të njeriut. Diomedi është një tjetër personazh i cili është luftetar ambicioz, hakmarrës , kërkon të vrasë Enean pasi ai plagos, ka shumë besim tek forca e veta. Ky ka një karakteristikë të  përbaskët me Humbabën. Diomedi qellon hyneshën Aferditën, Humbaba sfidon Shamashën. Hektori  karakterizohet nga sfida e trimeria , është i vetmi trim ndër vllezër, mbrojtës i Trojës, futet në mbrojtje të vellait të vogël ashtu si Agamemnoni, (kjo ndodh edhe tek Gigameshi. Ashtu si Enkiduj ishte në dijeni të vdekjes deri në momentin e fundit kur ndeshet me Akilin priten fuqitë, ndërsa Enkiduj. Agamemnoni është një personazh për pushte ashtu si Gigameshi në fillim. Qellimi i tij nuk është të kthej Helenën , por ai kanje ambicje të madhe , por ai deshiron sa me shumë pasuri , toka dhe femra të bukura të mari dhe për të pushtuar një vend më tepër. Menelau është një personazh që kerkon te vhet e drejta në vendin e saj dmth ti kthejn Helenën në vendin e saj , ai theret Paridin në dy luftim. .
Të dy veprat kanë një kohe distance mjaft te dukshme portek tëk të dyja veprat shohim nderhyrjen e perendive, hakmarjen e dy personazheve per shoket e tyre te ngusht, ndryshimi I ngjarjes nga fillimi deri ne fund.

Post più popolari

KERKO DETYREN TENDE