DHESHPERIMI
DHE SHPRESA
DESHPERIMI
I DHJETFISHON FORCAT E NJERIUT.
DESHPERIMI
IA ZHDUK NJERIUT FORCAT E FUNDIT.
NE
JETEN E NJERIUT ka caste kur permbyset bota. Ky quhet deshperim. Shpirti ne ate
ore eshte plot yje qe bien.
Deshperimi
eshte arma e fundit ,e cila ngadonjehere sjell fitoren; kete e ka thene edhe
Virgjili. Veprimet e eperme rrjedhin ga veprimet ekstreme. Te perdoresh
vdjekjen si anije, disa here do te thote te gjesh menyren per te shpetuar nga
mbytja. Njeriu qe qesh.
Njeriu
nuk mjund ta kuptoje plotesisht se sa i forte eshte instikti qee e detyron te
heshte kur e ndjen veten te tronditur thelle. Njeriu qe qesh.
Dhimbjet
e medha e derrmojne njeriun. Ato ia shuajne edhe kurajen per te jetuar. Njeriu
tek I cili hyjne keto dhimbje ndjen se dicka mergohet prej tij. Te mjeret.
Shpresa
do t ishte forca me e madhe njerezore ne qofte se nuk do te ekzistonte
deshperimi. Viti 93
Ndjenja
e dhimbjes ashtu si ndjenja e gezimit eshte dicka e furishme dhe
jeteshkurter. Zemra njerezore nuk mund
te qendroje per nje kohe te gjate ne ekstremitet. Katedralja e parisit.
Zemra
njerezore …. Mund te mbaje vetem nje sasi te caktuar deshperimi. Pasi sfungjeri mbushet deti mund te kaloje siper
pa futur asnje pike brenda. Katedralja e
parisit.
DITURIA
DHE PADITURIA
Filozofia
e njerezimit eshte shtrati ne te cilin ai shtrihet. Te mjeret.
Dituria
eshte nje autoritet qe buron nga e verteta. Njeriu duhet te udhehiqet vetem nga
dituria. Te mjeret.
Te
mesosh shkrim e kendim eshte si te
ndezesh nje zjarr. Cdo rrokje e mesuar eshte nje shkendije. Te mjeret.
Ngritja
intelektuale dhe morale nuk eshte me pak esenciale se permirsimi material. Dija
eshte udherrefyesja te mendosh eshte nje domosdoshmeri e dores se pare e
verteta eshte nje burim ushqimi po aq sa dhe buka. Kur argumenti vuan nga
padija urtesia rritet e brishte. Mendjet e boshatisura ashtu si stomaket jane
bosh, jane per tu qare hallin. Ne qofte se ka dicka me te dhimbeshme se nje
trup qe vuan nga urija ,ky eshte shpirti qe vuan nga mungesa e dijes. Te mjeret.
Drita e qirinjeve e ngjan urtesise se
burracakeve. Ajo ndricon keq sepse dridhet. Te mjeret.
TE
SUNDOJME MBI NATYREN ,KY ESHTE HAPI I PARE, HAPI I DYTE ESHTE TE ARRIJME
IDEALIN. TE MJERET.
Niveli
I qyteterimit ten je populli matet me nnivelin e nimagjinates se tij. Te mjeret
Kur
nje shpirt e eshte plot terr aty behet edhe gabimi. Fajtor nuk eshte ai qe ben
mekatin, por ai qe mbjell terrin ne
shpirtin e njerezve. Te mjeret
Te
njohesh eshte dicka te dish eshte me mire. Njeriu qe qesh.
Nje
ferr inteligjent do te qe me mire se nje parajse budallaqe. Njeriu qe qesh.
Dija
rendon mbi vetedijen. Njeriu qe qesh.
Kush
gjykon krahason.njeriu qe qesh.
…zakoni
I te lexuarit….rezulton dinjitet ne
sjellje…. Udhetaret e detit.
Nga
virtyti i te qenit nje filozof, ai ndjente ca mungesa ne urtesi. Udhetaret e
detit.
Druajtja
e injorances eshte nje hic ajo shquhet per nje guxim te marre. Kur injoranca
duke guxuar hidhet perpara, kjo ndodh sepse ajo ka nje busull perbrenda. Kjo
busull eshte intuita e vertete, shpesh shume me qarte ne nje mendje te thjeshte
se ne nje mendje te ndritur….te gjitha keto nuk perjashtojne asgje nga shkenca
e cila mbetet sundusja.njeriu injorant mund te zbuloje, njeriu I ditur edhe I
vetem shpik. Udhetaret e detit.
A
e dini cben mesuesi ? ai prodhon mendje.
Ai eshte mekanik endes,kopvac i kesaj pune. Ai eshte ndihmes i Zotit –i
te ardhmes. Napoleoni i vogel.
Pavaresi
e vertete eshte ajo e intelektualit. Mirabo
Nga
pikepamja shkencore une e perbuz shkencen. Padituria eshte dicka me te cilen njeriu
mund te fitoje buken e gojes. Dituria eshte dicka qe te le barkethare. Tani
njera nga te dyja: ja te jesh dijetar dhe te ligesh, ja te jesh gomar dhe te
kullosesh bar. O qytetare kullosni bar! Shkenca nuk vlen as sa edhe nje llokum
e shijshme. Me mire ha biftek se sa te di se si I thone latinisht. Njeriu qe
qesh.
Intoleranca
e tolerantit ekziston ashtu si terbimi i te moderuarit. Udhetaret e detit.
Nata
eshte nje , erresirat jane shume. Njeriu qe qesh.
Te
planifikosh dhe te zbatosh jane dy gjera te ndryshme dhe prove eshte fakti se
eshte e lehte te enderrosh dhe e veshtire te realizosh. Udhetaret e detit.
Ai
bente gjera qe i dukeshin te padobishme shenje e nje parashikimi te kujdesshem.
Udhetaret e detit.
Nata
eshte nje erresirat jane shume njeriu qe qesh
DREJTESIA
DHE LIGJI
Gjykimi
eshte dicka relative drejtesia dicka absolute. Njeriu qe qesh.
Perfaqesuesit
e drejtesise bejne pershtypje aq te tmerreshme dhe te pakuptueshme saqe edhe
kur njeriu del i pafajshem iken me te katra. Njeriu qe qesh
Kemgulja
e ligjit duhet te jete e barabarte me kokefortesine e kriminelit. Njeriu qe
qesh.
Llahtaria
qe misheron ligji i fal madheshti gjykatesit. Njeriu qe qesh
Burgu
e kalb njeriun por njekohesisht edhe e ruan. Te mbash nen roje do te thote te
ruash. Njeriu qe qesh.
Eshte
pune e lehte te jesh I mire por eshte e veshtire te jesh I drejte. Te
mjeret.trajtuar sin je favor
Nje
e drejte nuk duhet
DREJTESIA
DHE LIGJI
Gjykimi
eshte dicka relative ,drejtesia dicka absolute. Njeriu qe qesh.
Kemgulja
e ligjit duhet te jete e barabarte me kokefortesine e kriminelit.
Llahtaria
qe misheron ligji i fal madheshti
gjykatesit. Njeriu qe qesh.
Nje
gjyqtar eshte me shume dhe me pak se nje njeri. Eshte me pak se nje njeri sepse
nuk ka zemer dhe me shume se ka shpaten e drejtesise ne dore. Viti 93
E
drejta ka edhe ajo zemerimin e vet dhe zeemerimi i se drejtes eshte nje element
perparimi. Te mjeret.
Eshte
pune e lehte te jesh i mire por eshte sh e veshtire te jesh i drejte. Te mjeret
Nje
e drejte nuk duhet trajtuar si nje favor. Defrimi i mbretit.
E
drejtas duhet te jete e plote, ndryshe nuk eshte e drejte. Te mjeret.
Qetesia
eshte dara e xhelatit. Njeriu qe qesh.
E
VERTETA DHE GENJESHTRA
Vetia
e se vertetes eshte se ajo nuk e tepron kurre. Te mjeret.ù
Per
njeriun qe jeton ne rrena e verteta qelbet ere. Njeriut te etur per lajka i
vjen per te vjelle nga e verteta kur e ngjeron ate padashur. Njeriu qe qesh.
Ka
poa q aksioma ne ndershmeri ne pasterti, ne drejtesi, sa ka edhe ne gjeometri
dhe te vertetate e moralitetit nuk jane me ne meshiren e nje vote sic nuk jane
edhe te vertetat e algjebres. Napoleoni i vogli
Disa
here e verteta do nje kohe te gjate te dale ne drite, por kurre nuk humbet.
FATI
DHE FATKEQESIA
Fatin
tone e ka endur djalli, perendia ka qepur vetem anet. Njeriu qe qesh.
Me
fatin nuk mund te besh bisedime paraprake. E nesermja nuk eshte ne doren tende.rasti
eshte mjaft i pabindur. Njeriu qe qesh.
Goditjet
e ashpra te fatit kane nje veti te vecante qe sado te persosur te jemi sado te
disiplinuar ato prapseprape na e nxjerrin ne dukje thelbin e vertete te
karakterit tone. Te mjeret.
Fati
asnjehere nuk ta hap nje dritare , pa te mbyllur tjetren. Njeriu qe qesh.
GRUAJA
DHE BURRI
Gjithcka
e madherishme ne kete bote venitet perpara madheshtise femerore. Njeriu qe
qesh.
Nje
rregull thote keshtu: po deshet te kini gra te bukura mos i zhdukni veset,
perndryshe do tu shembnelleni atyre budallenjve qe i duan fluturat por
shfarosin vjemjet. Njeriu qe qesh.
Ajo
qe ste shpeton nga dora nuk te zgjon kurrefare deshire qe te ngutesh. Njriu qe
qesh.
Rreziku
i bukurise eshte budallalleku. Njeriu qe qesh.
Femra
dhe gruaja jane dy gjera te ndryshme.
Shtati
i hijshem ka pothuaj te drejte te jete i zhveshur. Bukuria e tij verbuese ze
vendin e veshjes.
Martesa
eshte nje zgjidhje tmerresisht e qarte. Gruaja i dorezohet burrit nepermjet nje
noteri. Sa gje vulgare! Martesa ne vazhdimesine e saj krijon kushte te
pandreqeshme ajo zhduk vullnetin, heq mundesine e zgjedhjes, vendos, si
gramatika nje sintakse te vecante marredheniesh, zevendeson frymezimin me
ortografi e ben dashurine nje diktat, i heq asaj cdo mister nxjerr ne shesh
funksionet periodike dhe fatale, e zbret
nga rete figuren e gruas duke e veshur
me nje kemishe nate, u jep te drejta poshteruese atyre qe e ushtrojne dhe atyre
qe u binden, e anon balancen krejt nga njera ane , duke prishur drejtepeshimin
magjepses midis seksit te forte dhe seksit te dobet, midis forces dhe bukurise,
burrin e ben zot dhe gruan sherbetore, kurse pa martesen ekzistojne vetem
skllavi dhe mbreteresha