Whatsapp


Etichette

HISTORI PSIKOLOGJI LETERSI SHQIPE SHKENCA POLITIKE BIOLOGJI QYTETARI SOCIOLOGJI DREJTESI ESE ARGUMENTUESE JURIDIK PEDAGOGJI GJEOGRAFI EDUKATE SHOQERORE DIDAKTIKE BAZAT E FINANCES SHKRIM AKADEMIK FINANC BANK LETERSI BOTRORE GJUHE SHQIPE MATEMATIKE HISTORI SHQIPRIE SHKENCA JURIDIKE ANALIZE VEPRASH EDUKIM FIZIKE PSIKOLOGJI EDUKIMI ESE UNIVERSITETI POEZI MENAXHIM FINANCIAR MJEKESI KIMI PARAPSIKOLOGJIA EKONOMI INFORMATIKA ESE LETRARE MENAXHIM BIZNESI NJOHURI PER MEDIANIAN TRASHGIMI KULTURORE Anatomi ESE FILOZOFIKE GAZETARI INFERMJERI MENAXHIM TURIZEM SHKENC TOKE E DREJTA NDERKOMBETARE PUBLIKE HISTORI BOTRORE POLITIKAT E SIGURIS KOMBETARE E DREJTA E PRONES Histori e Mendimit Politik ALL POST AUDITIM BANKAR BAZAT E DEMOKRACISE DHE TE DREJTAT E NJERIUT ESE SHKENCORE FILOZOFI HISTORI ARTI HISTORI E EKONOMIS SHQIPTARE LETERSI MENAXHIM NDERTIMI MIKROEKONOMI POEMA PSIKOLOGJI REHABILITIMI BJOLOGJI EDREJTA E MJEDISIT FJALE TE URTA LEKSIONE AUDITIM MARDHENIA ME PUBLIKUN MASTER SHKENCOR Marrëdhënie Ndërkombëtare PSIKOLOGJI KESHILLIMI PSIKOLOGJI SHKOLLE SINTAKS TEORI E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE ANGLISHT EDUKIM MUZIKORE ESE ANGLISHT ESE INFORMUESE GJUHE INFERMIERI KERKIM SHKENCOR METODAT E EDUKIMIT EMPIRIK METODIKE ARITMETIKE PSIKOLOGJI ZHVILLIMI TEKNOLOGJI INFORMACIONI TRASHGIMI KULTURORE EUROPIANE APLIKIM KOMPJUTERIK BUJQESI ESE HISTORIKE ETIKA E TE USHQYERIT GUIDE TURISTIKE HIGJENE HYRJE NE PSIKOLOGJI INFORMATIK ISMAIL KADARE LETERSI PER FEMIJE MENAXHIM KLASE MESIMDHENIE ORGANET E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE PSIKOTERAPI SOCIOLOGJI EDUKIMI pyetjet e Licences ANALIZE sHARL BODLER Dituri natyre E DREJTA KUSHTETUESA EDUKIM FIZIK EDUKIM PER KARRIER KSHILLA SHTATZANIE LIBRA LEXO-SHKARIKO LOGJIKE MATURA SHTETERORE MBROJTJE DOKTORRATURE MIGJENI MUZIKE POLITIK ARSIMORE POLITIKA NE BE PSIKOLOGJI E ZBATUAR NE MESIMDHENIE RECENSION TEME DIPLOME hist

VIKTOR HYGO - DITURIA DHE PADITURIA



http://eseshkolle.blogspot.com/
DHESHPERIMI DHE SHPRESA
DESHPERIMI I DHJETFISHON FORCAT E NJERIUT.
DESHPERIMI IA ZHDUK NJERIUT FORCAT E FUNDIT.
NE JETEN E NJERIUT ka caste kur permbyset bota. Ky quhet deshperim. Shpirti ne ate ore eshte plot yje qe bien.
Deshperimi eshte nje llogarites sh i madh. Ai kurdohere nxjerr shumen. Ai llogarit gjithcka, edhe qindarkat. Qorton zotin per rrufete dhe per shpimet e gjilperes. Kerkon te dije me saktesi se cfare duhet pritur nga fati. Ai arsyeton ,peshon dhe njeson. Njeriu qe qesh.
Deshperimi eshte arma e fundit ,e cila ngadonjehere sjell fitoren; kete e ka thene edhe Virgjili. Veprimet e eperme rrjedhin ga veprimet ekstreme. Te perdoresh vdjekjen si anije, disa here do te thote te gjesh menyren per te shpetuar nga mbytja. Njeriu qe qesh.
Njeriu nuk mjund ta kuptoje plotesisht se sa i forte eshte instikti qee e detyron te heshte kur e ndjen veten te tronditur thelle. Njeriu qe qesh.
Dhimbjet e medha e derrmojne njeriun. Ato ia shuajne edhe kurajen per te jetuar. Njeriu tek I cili hyjne keto dhimbje ndjen se dicka mergohet prej tij. Te mjeret.
Shpresa do t ishte forca me e madhe njerezore ne qofte se nuk do te ekzistonte deshperimi. Viti 93
Ndjenja e dhimbjes ashtu si ndjenja e gezimit eshte dicka e furishme dhe jeteshkurter.  Zemra njerezore nuk mund te qendroje per nje kohe te gjate ne ekstremitet. Katedralja e parisit.
Zemra njerezore …. Mund te mbaje vetem nje sasi te caktuar deshperimi. Pasi  sfungjeri mbushet deti mund te kaloje siper pa futur  asnje pike brenda. Katedralja e parisit.

DITURIA DHE PADITURIA
Filozofia e njerezimit eshte shtrati ne te cilin ai shtrihet. Te mjeret.
Dituria eshte nje autoritet qe buron nga e verteta. Njeriu duhet te udhehiqet vetem nga dituria.  Te mjeret.
Te mesosh shkrim e kendim eshte si te  ndezesh nje zjarr. Cdo rrokje e mesuar eshte nje shkendije. Te mjeret.
Ngritja intelektuale dhe morale nuk eshte me pak esenciale se permirsimi material. Dija eshte udherrefyesja te mendosh eshte nje domosdoshmeri e dores se pare e verteta eshte nje burim ushqimi po aq sa dhe buka. Kur argumenti vuan nga padija urtesia rritet e brishte. Mendjet e boshatisura ashtu si stomaket jane bosh, jane per tu qare hallin. Ne qofte se ka dicka me te dhimbeshme se nje trup qe vuan nga urija ,ky eshte shpirti qe vuan nga mungesa e dijes. Te mjeret.
 Drita e qirinjeve e ngjan urtesise se burracakeve. Ajo ndricon keq sepse dridhet. Te mjeret.
TE SUNDOJME MBI NATYREN ,KY ESHTE HAPI I PARE, HAPI I DYTE ESHTE TE ARRIJME IDEALIN. TE MJERET.
Niveli I qyteterimit ten je populli matet me nnivelin e nimagjinates se tij. Te mjeret
Kur nje shpirt e eshte plot terr aty behet edhe gabimi. Fajtor nuk eshte ai qe ben mekatin, por ai qe mbjell terrin  ne shpirtin e njerezve. Te mjeret
Te njohesh eshte dicka te dish eshte me mire. Njeriu qe qesh.
Nje ferr inteligjent do te qe me mire se nje parajse budallaqe. Njeriu qe qesh.
Dija rendon mbi vetedijen. Njeriu qe qesh.
Kush gjykon krahason.njeriu qe qesh.
…zakoni I  te lexuarit….rezulton dinjitet ne sjellje…. Udhetaret e detit.
Nga virtyti i te qenit nje filozof, ai ndjente ca mungesa ne urtesi. Udhetaret e detit.
Druajtja e injorances eshte nje hic ajo shquhet per nje guxim te marre. Kur injoranca duke guxuar hidhet perpara, kjo ndodh sepse ajo ka nje busull perbrenda. Kjo busull eshte intuita e vertete, shpesh shume me qarte ne nje mendje te thjeshte se ne nje mendje te ndritur….te gjitha keto nuk perjashtojne asgje nga shkenca e cila mbetet sundusja.njeriu injorant mund te zbuloje, njeriu I ditur edhe I vetem shpik. Udhetaret e detit.

A e dini cben mesuesi ? ai prodhon mendje.  Ai eshte mekanik endes,kopvac i kesaj pune. Ai eshte ndihmes i Zotit –i te ardhmes. Napoleoni i vogel.
Pavaresi e vertete eshte ajo e intelektualit. Mirabo
Nga pikepamja shkencore une e perbuz shkencen. Padituria eshte dicka me te cilen njeriu mund te fitoje buken e gojes. Dituria eshte dicka qe te le barkethare. Tani njera nga te dyja: ja te jesh dijetar dhe te ligesh, ja te jesh gomar dhe te kullosesh bar. O qytetare kullosni bar! Shkenca nuk vlen as sa edhe nje llokum e shijshme. Me mire ha biftek se sa te di se si I thone latinisht. Njeriu qe qesh.
Intoleranca e tolerantit ekziston ashtu si terbimi i te moderuarit. Udhetaret e detit.
Nata eshte nje , erresirat jane shume. Njeriu qe qesh.
Te planifikosh dhe te zbatosh jane dy gjera te ndryshme dhe prove eshte fakti se eshte e lehte te enderrosh dhe e veshtire te realizosh. Udhetaret e detit.
Ai bente gjera qe i dukeshin te padobishme shenje e nje parashikimi te kujdesshem. Udhetaret e detit.
Nata eshte nje erresirat jane shume njeriu qe qesh
DREJTESIA DHE LIGJI
Gjykimi eshte dicka relative drejtesia dicka absolute. Njeriu qe qesh.
Perfaqesuesit e drejtesise bejne pershtypje aq te tmerreshme dhe te pakuptueshme saqe edhe kur njeriu del i pafajshem iken me te katra. Njeriu qe qesh
Kemgulja e ligjit duhet te jete e barabarte me kokefortesine e kriminelit. Njeriu qe qesh.
Llahtaria qe misheron ligji i fal madheshti gjykatesit. Njeriu qe qesh
Burgu e kalb njeriun por njekohesisht edhe e ruan. Te mbash nen roje do te thote te ruash. Njeriu qe qesh.
Eshte pune e lehte te jesh I mire por eshte e veshtire te jesh I drejte. Te mjeret.trajtuar sin je favor
Nje e drejte nuk duhet

DREJTESIA DHE LIGJI
Gjykimi eshte dicka relative ,drejtesia dicka absolute. Njeriu qe qesh.
Kemgulja e ligjit duhet te jete e barabarte me kokefortesine e kriminelit.
Llahtaria qe misheron ligji i fal  madheshti gjykatesit. Njeriu qe qesh.
Nje gjyqtar eshte me shume dhe me pak se nje njeri. Eshte me pak se nje njeri sepse nuk ka zemer dhe me shume se ka shpaten e drejtesise ne dore. Viti 93
E drejta ka edhe ajo zemerimin e vet dhe zeemerimi i se drejtes eshte nje element perparimi. Te mjeret.
Eshte pune e lehte te jesh i mire por eshte sh e veshtire te jesh i drejte. Te mjeret
Nje e drejte nuk duhet trajtuar si nje favor. Defrimi i mbretit.
E drejtas duhet te jete e plote, ndryshe nuk eshte e drejte. Te mjeret.
Qetesia eshte dara e xhelatit. Njeriu qe qesh.

E VERTETA DHE GENJESHTRA
Vetia e se vertetes eshte se ajo nuk e tepron kurre. Te mjeret.ù
Per njeriun qe jeton ne rrena e verteta qelbet ere. Njeriut te etur per lajka i vjen per te vjelle nga e verteta kur e ngjeron ate padashur. Njeriu qe qesh.
Ka poa q aksioma ne ndershmeri ne pasterti, ne drejtesi, sa ka edhe ne gjeometri dhe te vertetate e moralitetit nuk jane me ne meshiren e nje vote sic nuk jane edhe te vertetat e algjebres. Napoleoni i vogli
Disa here e verteta do nje kohe te gjate te dale ne drite, por kurre nuk humbet.
FATI DHE FATKEQESIA
Fatin tone e ka endur djalli, perendia ka qepur vetem anet. Njeriu qe qesh.
Me fatin nuk mund te besh bisedime paraprake. E nesermja nuk eshte ne doren tende.rasti eshte mjaft i pabindur. Njeriu qe qesh.
Goditjet e ashpra te fatit kane nje veti te vecante qe sado te persosur te jemi sado te disiplinuar ato prapseprape na e nxjerrin ne dukje thelbin e vertete te karakterit tone. Te mjeret.
Fati asnjehere nuk ta hap nje dritare , pa te mbyllur tjetren. Njeriu qe qesh.
GRUAJA DHE BURRI
Gjithcka e madherishme ne kete bote venitet perpara madheshtise femerore. Njeriu qe qesh.
Nje rregull thote keshtu: po deshet te kini gra te bukura mos i zhdukni veset, perndryshe do tu shembnelleni atyre budallenjve qe i duan fluturat por shfarosin vjemjet. Njeriu qe qesh.
Ajo qe ste shpeton nga dora nuk te zgjon kurrefare deshire qe te ngutesh. Njriu qe qesh.
Rreziku i bukurise eshte budallalleku. Njeriu qe qesh.
Femra dhe gruaja jane dy gjera te ndryshme.
Shtati i hijshem ka pothuaj te drejte te jete i zhveshur. Bukuria e tij verbuese ze vendin e veshjes.
Martesa eshte nje zgjidhje tmerresisht e qarte. Gruaja i dorezohet burrit nepermjet nje noteri. Sa gje vulgare! Martesa ne vazhdimesine e saj krijon kushte te pandreqeshme ajo zhduk vullnetin, heq mundesine e zgjedhjes, vendos, si gramatika nje sintakse te vecante marredheniesh, zevendeson frymezimin me ortografi e ben dashurine nje diktat, i heq asaj cdo mister nxjerr ne shesh funksionet  periodike dhe fatale, e zbret nga rete figuren e gruas  duke e veshur me nje kemishe nate, u jep te drejta poshteruese atyre qe e ushtrojne dhe atyre qe u binden, e anon balancen krejt nga njera ane , duke prishur drejtepeshimin magjepses midis seksit te forte dhe seksit te dobet, midis forces dhe bukurise, burrin e ben zot dhe gruan sherbetore, kurse pa martesen ekzistojne vetem skllavi dhe mbreteresha






Post più popolari

KERKO DETYREN TENDE