Whatsapp


Etichette

HISTORI PSIKOLOGJI LETERSI SHQIPE SHKENCA POLITIKE BIOLOGJI QYTETARI SOCIOLOGJI DREJTESI ESE ARGUMENTUESE JURIDIK PEDAGOGJI GJEOGRAFI EDUKATE SHOQERORE DIDAKTIKE BAZAT E FINANCES SHKRIM AKADEMIK FINANC BANK LETERSI BOTRORE GJUHE SHQIPE MATEMATIKE HISTORI SHQIPRIE SHKENCA JURIDIKE ANALIZE VEPRASH EDUKIM FIZIKE PSIKOLOGJI EDUKIMI ESE UNIVERSITETI POEZI MENAXHIM FINANCIAR MJEKESI KIMI PARAPSIKOLOGJIA EKONOMI INFORMATIKA ESE LETRARE MENAXHIM BIZNESI NJOHURI PER MEDIANIAN TRASHGIMI KULTURORE Anatomi ESE FILOZOFIKE GAZETARI INFERMJERI MENAXHIM TURIZEM SHKENC TOKE E DREJTA NDERKOMBETARE PUBLIKE HISTORI BOTRORE POLITIKAT E SIGURIS KOMBETARE E DREJTA E PRONES Histori e Mendimit Politik ALL POST AUDITIM BANKAR BAZAT E DEMOKRACISE DHE TE DREJTAT E NJERIUT ESE SHKENCORE FILOZOFI HISTORI ARTI HISTORI E EKONOMIS SHQIPTARE LETERSI MENAXHIM NDERTIMI MIKROEKONOMI POEMA PSIKOLOGJI REHABILITIMI BJOLOGJI EDREJTA E MJEDISIT FJALE TE URTA LEKSIONE AUDITIM MARDHENIA ME PUBLIKUN MASTER SHKENCOR Marrëdhënie Ndërkombëtare PSIKOLOGJI KESHILLIMI PSIKOLOGJI SHKOLLE SINTAKS TEORI E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE ANGLISHT EDUKIM MUZIKORE ESE ANGLISHT ESE INFORMUESE GJUHE INFERMIERI KERKIM SHKENCOR METODAT E EDUKIMIT EMPIRIK METODIKE ARITMETIKE PSIKOLOGJI ZHVILLIMI TEKNOLOGJI INFORMACIONI TRASHGIMI KULTURORE EUROPIANE APLIKIM KOMPJUTERIK BUJQESI ESE HISTORIKE ETIKA E TE USHQYERIT GUIDE TURISTIKE HIGJENE HYRJE NE PSIKOLOGJI INFORMATIK ISMAIL KADARE LETERSI PER FEMIJE MENAXHIM KLASE MESIMDHENIE ORGANET E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE PSIKOTERAPI SOCIOLOGJI EDUKIMI pyetjet e Licences ANALIZE sHARL BODLER Dituri natyre E DREJTA KUSHTETUESA EDUKIM FIZIK EDUKIM PER KARRIER KSHILLA SHTATZANIE LIBRA LEXO-SHKARIKO LOGJIKE MATURA SHTETERORE MBROJTJE DOKTORRATURE MIGJENI MUZIKE POLITIK ARSIMORE POLITIKA NE BE PSIKOLOGJI E ZBATUAR NE MESIMDHENIE RECENSION TEME DIPLOME hist

Romeo dhe Zhulieta – Shekspiri, Analiza e Vepres!

NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL


Romeo dhe Zhulieta – Shekspiri, Analiza e Vepres!

kjo veper i perket Periudhes se rinise te Shekspirit. Ajo eshte nje nga tragjedite me popullore te Shekspirit.
Temën e dashurisë Shekspiri e ka trajtuar në shumë vepra të tij, që nga sonetet, poemat dhe tragjeditë,
por në asnjërën prej tyre kjo temë nuk është trajtuar si diçka në vetvete dhe e papërzier me probleme të tjera, siç është bërë kjo në “Romeo dhe Zhulietën”. Për herë të parë në një tekst dramatik paraqiten personazhe plotësisht të individualizuara dhe të gjalla, në zhvillim shpirtëror fizik. Kjo është një dramë me një përmbajtje të theksuar lirike.
Skenat kur dialogojnë dy të dashuruaritjanë shprehje të fuqishme dashurie, me pasazhe të mrekullueshme lirike, të cilat e bëjnë Romeon e Zhulietën të thuhet se është himni më i madh kushtuar dashurisë rinore. Vdekjen e tyre në fund të tragjedisë është një kambanë e zishme kundër botës së mykur mesjetare dhe alarm për mbrojtjen e dashurisë, si forcë jetëdhënëse.

Subjekti i tragjedise “Romeo dhe Zhulieta”:

Ngjarja ndodh ne Verona dhe ka si sfond hasmerine mes dy familjeve te medha te qytetit, Montageve dhe Kapuleteve. Ne nje ballo me maska, organizuar nga Kapuletet, Romeoja do te bjere ne dashuri me shikim te pare me vajzen e Kapuleteve, Zhulieten; edhe ajo do tia kthje dashurine po me ate pasion te flakte. Shenjat paralajmeruese per ate qe do te ndodhe me vone dalin qe ne hyrje te tragjedise. Qe nga dita kur te dy te rinjte kurorezohen ne fshehtesi e deri ne fund, i ndjek fati i mbrapshte, qe nis me vdekjen e Tibaltit, vazhdon me fejesen e padeshiruar te Zhulietes, Romeoja nuk arrin te marre vesh lajmin se Zhulieta ka pire ilacin e gjumit dhe arrin prane varrit te saj pak kohe perpara se te arrije frati, qe ti tregonte te verteten. Nderkaq, kur Zhulietes i del ilaci qe ka pire, sheh prane trupit te saj Romeon e vdekur. Per te ejta ska me kuptim dhe pi helmin qe ka mbetur nga Romeoja. Varrimi i tyre nga Kapuletet dhe Montaget shenon dhe fundin e tragjedise.

Struktura e tragjedise “Romeo dhe Zhulieta”:
Tragjedia eshte e ndertuar ne 5 akte. Ne dy aktet e para situata eshte ne forme komedie. Pika e ktheses qe shenon fillimin e tragjedise, lidhet me vrasjen e Markutit. Ketu rinis hasmeria, thirrjet per hakmarrje dhe gjak; ketu ze fill fataliteti i dy te dashuruarve, i cili con pashmanshmerisht drejt fundit te tragjedise. Kontrasti i dy akteve te para me tre te fundit, kalimi i tonit gazmor ne ate tragjik, tregon edhe forcen mjeshterore te stilit shekspirian.

Zhvillimi i ngjarjeve:
Ne tragjedi ngjarjet zhvillohen me nje shpejtesi te habitshme. Nuk ka parapergatitje per ngjarjen e re: ajo thjeshte ndodh me nej dinamike qe e mban gjalle kureshtjen e lexuesit. Ka plto skena me situata te ndryshme dhe incidente ne pmaje te pabesueshme, por pena mjeshterore e Shekspirit ben qe ato te duekn normale, ashtu si ne jete, kur fati i disa nejrezve eshte i prire drejt fatalitetit.

Dialogu dhe monologu:
Karakteristikat e personazheve dalin gjate dialogve dhe monologve te tragjedise. Gjuha e tyre eshte e pasur me ndertime poetike – gjuhesore te mrekullueshme, te ngritura mbi kontrastin e fuqishem:
Pa dale! C’drite fleks n’ ate dritare? Ajo esht lindja, diell esht Zhulieta!
O diell ckrep dhe henen e venit, Sepse ajo esht verdhur nga zilja qe ti, E bij e saj je me e bukur…

Tragjedia e pasionit:
Kryepersonazhet e Shekspirit perjetojne nje dashuri aq pasionante, sa ajo u kundervihet disa normave te patolerueshme nga epoka:
·         morale ; dashuria perkunder vullnetit te prinderve konsiderohej imoralitet
·         shoqerore; dy familjet jane ne hasmeri me njera-tjetren
·         fetare ; martesa e fshehte dhe vetevrasja quheshin mekate te pafalshme
·          
Mesazhi:
Njerezit e te gjitha koheve pas Shekspirit shohin dashurine e Romeos dhe te Zhulietes ate dashuri qe do te kishin dashur te ishte e tyre, cka I mallengjen me shume se cdo gje tjeter. Dashuria nepermjet Romeos dhe Zhulietes eshte bere nje simbol me vlere universale.
NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

Post più popolari

KERKO DETYREN TENDE