Whatsapp


Etichette

HISTORI PSIKOLOGJI LETERSI SHQIPE SHKENCA POLITIKE BIOLOGJI QYTETARI SOCIOLOGJI DREJTESI ESE ARGUMENTUESE JURIDIK PEDAGOGJI GJEOGRAFI EDUKATE SHOQERORE DIDAKTIKE BAZAT E FINANCES SHKRIM AKADEMIK FINANC BANK LETERSI BOTRORE GJUHE SHQIPE MATEMATIKE HISTORI SHQIPRIE SHKENCA JURIDIKE ANALIZE VEPRASH EDUKIM FIZIKE PSIKOLOGJI EDUKIMI ESE UNIVERSITETI POEZI MENAXHIM FINANCIAR MJEKESI KIMI PARAPSIKOLOGJIA EKONOMI INFORMATIKA ESE LETRARE MENAXHIM BIZNESI NJOHURI PER MEDIANIAN TRASHGIMI KULTURORE Anatomi ESE FILOZOFIKE GAZETARI INFERMJERI MENAXHIM TURIZEM SHKENC TOKE E DREJTA NDERKOMBETARE PUBLIKE HISTORI BOTRORE POLITIKAT E SIGURIS KOMBETARE E DREJTA E PRONES Histori e Mendimit Politik ALL POST AUDITIM BANKAR BAZAT E DEMOKRACISE DHE TE DREJTAT E NJERIUT ESE SHKENCORE FILOZOFI HISTORI ARTI HISTORI E EKONOMIS SHQIPTARE LETERSI MENAXHIM NDERTIMI MIKROEKONOMI POEMA PSIKOLOGJI REHABILITIMI BJOLOGJI EDREJTA E MJEDISIT FJALE TE URTA LEKSIONE AUDITIM MARDHENIA ME PUBLIKUN MASTER SHKENCOR Marrëdhënie Ndërkombëtare PSIKOLOGJI KESHILLIMI PSIKOLOGJI SHKOLLE SINTAKS TEORI E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE ANGLISHT EDUKIM MUZIKORE ESE ANGLISHT ESE INFORMUESE GJUHE INFERMIERI KERKIM SHKENCOR METODAT E EDUKIMIT EMPIRIK METODIKE ARITMETIKE PSIKOLOGJI ZHVILLIMI TEKNOLOGJI INFORMACIONI TRASHGIMI KULTURORE EUROPIANE APLIKIM KOMPJUTERIK BUJQESI ESE HISTORIKE ETIKA E TE USHQYERIT GUIDE TURISTIKE HIGJENE HYRJE NE PSIKOLOGJI INFORMATIK ISMAIL KADARE LETERSI PER FEMIJE MENAXHIM KLASE MESIMDHENIE ORGANET E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE PSIKOTERAPI SOCIOLOGJI EDUKIMI pyetjet e Licences ANALIZE sHARL BODLER Dituri natyre E DREJTA KUSHTETUESA EDUKIM FIZIK EDUKIM PER KARRIER KSHILLA SHTATZANIE LIBRA LEXO-SHKARIKO LOGJIKE MATURA SHTETERORE MBROJTJE DOKTORRATURE MIGJENI MUZIKE POLITIK ARSIMORE POLITIKA NE BE PSIKOLOGJI E ZBATUAR NE MESIMDHENIE RECENSION TEME DIPLOME hist

Tema: Mardhenjet Mesues Nxenes ne klase - Pedagogji, Didaktike

NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL
http://eseshkolle.blogspot.com/http://eseshkolle.blogspot.com/
Tema: Mardhenjet Mesues Nxenes 
http://eseshkolle.blogspot.com/Mesuesia eshte nje dege qe une e kam zgjedhur me shume pasion dhe me pelqen shume qe ta ushtroj ate. Praktika degjimore kete vit po me ndihmon shume qe te pergatitem si duhet per te qene ne dieni se si zhvillohet mesimi sot. Duke qene se jam praktike degjimore, si detyre kam vezhgimin e ores mesimore ,dhe se si mesuesi vepron ne mardhenien me nxenesit e tij. Mua personalisht, qe ne diten e pare, pershtypje me ka lene lidhja qe kishte mesuesja me nxenesit. Lexoni me shume ...
Ishte nje lidhje shume e ngushte.

Mesimi qe mesuesja zhvillonte ishte me qender nxenesin. Ne oret mesimore qe kam ndjekur nxenesit ishin te lire dhe benin vazhdimisht pyetje. Kete gje e kishte nxitur mesuesja e tyre e cila gjate ores mesimore, i pyeste nxenesit se cila gje per ta ishte e paqarte. Kjo gje bente qe cdo gje e paqarte te shpjegohej qe ne klase dhe i bente nxenesit me komunikues dhe me aktive. Mesuesja ndiqte metoda shume te mira mesimore ne klase.
 Qe ne momentin e pare qe hyje ne klase ,syte te zinin nje ambjent shume te bukur dhe aspak nje klase te zymte qe te reflektoje te femijet vetem lodhje.Ajo kishte vendosur ne klase lule te ndryshme ,nga me te shumellojshmet ,qe e zbukuronin shume ate.Gjithashtu dicka tjeter qe me ka bere pershtypje eshte dhe ulja e nxenesve ne banka .Cdo dite qe shkoja ne shkolle i gjeja nxenesit ne banka te ndryshme dhe asnjehere te njejtet nxenes ne banke te pare ose ne te fundit.Ata i ndronin cdo dite bankat qe asnje te mos ndihej me pak ose me shume i privilegjuar.Kjo gje kishte ardhur dhe si rrjedhoje e kerkesave te shume prinderve ,te cilet kerkonin qe femijet e tyre te rrinin ne banke te pare ,pasi keshto do te ishin me te vemendshem dhe zdo te benin zhurme.Keshtu qe mesuesja kishte zgjedhur kete metode ne menyre qe,dhe prinderit dhe nxenesit te mos ankoheshin dhe ky te mos behej me problem nne jeten e klases. Gjithashtu me ka pelqyer dhe menyra se si mesuesja e zhvillonte oren mesimore .
Ajo e kishte cdo gje te planifikuar .Fillonte qe me mungesat dhe interesohej pyeste per ata qe mungonin.Me pas shkruante ne tabele temen mesimore dhe fillonte me shpjegimin duke pyetur dhe nxenesit se cdinin ne lidhje me te.Nje gje tjeter eshte qe cdo teme te re mesimore e shpjegonte me informacion shtese dhe me tabake te ndryshem dhe me organizues grafik. Me ane te tyre ata e kuptonin me mire mesimin.Mesuesja bente pyetje te strukturuara mire dhe qe nuk kerkonin pergjigje po ose jo.Kjo gje bente qe nxrnesit te mendoheshin me shume, duke bere mesuesja nje pause te shkurter dhe me pas ata jepnin nje pergjigje te argumentuar dhe bindese. Dicka qe sme ka pelqyer eshte menyra e vleresimit.Mesuesja e di shume mire nivelin e cdo nxenesi ,por kjo nuk do te thote qe nje nxenes shume i mire te mare gjithmone dhjete ose nje nxenes jo i mire te mare gjithmone kater.Ka momente qe nje nxenes i mire dhe gabon dhe nuk e ka zgjidhur detyren shume mire dhe nje nxenes i dobet e ka zgjidhur mire atehere ne duhet ta motivojme nxenesin , qe duke pare nje note te mire dhe qe e ka merituar ai te vazhdoje te beje te njejten gje..Pavaresisht kesaj qe ndodhi mesimi qe kam ndjekur ne ate klase me ka lene shume mbresa dhe po pres me padurim vitin tjeter qe te jap mesim per here te pare.  Lexoni me shume ...

NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

Post più popolari

KERKO DETYREN TENDE